dag under normal brug af

Disinilah pusat informasi dari forum ini, semua tentang forum ini.......

Moderators: Forum Control, administrator

dag under normal brug af

Postby lasky1994 » 2018 08 13, 9:36

Et andet omr?de, hvor Play excellerer, er lyd. Den st?rre ?retelefon / h?jttaler pumper ud mere lyd end endda Huawei P20 Pro. Spil, der er optimeret til GPU Turbo, som f.eks. PUBG Mobile, vil endda underst?tte mere nedsl?ende lyd: For eksempel kommer skud fra min avatars venstre eller h?jre side at komme ud af Play's h?jttaler i overensstemmelse hermed. ?h, og der er ogs? en hovedtelefonstik - et sj?ldent syn i 2018.

Brug af denne telefon udenfor spil er fint. 16 megapixel kamera og 2 megapixel dybdesensor ops?tning er lidt manglende i forhold til hvad jeg har vant til fra andre Huawei enheder, men for sin pris er Play's kamera solid.

Det har endda l?nt scenen / genstandsgenkendelsestrikken fra Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens Huaweis Nike Air Pegasus 83 Femme flagskibstelefoner. Adidas ZX 700 Mujer Jeg var s?rligt imponeret da Play anerkendte himlen, var overskyet en dag og justerede eksponeringen for at tage h?jde for den bl?dere naturlige belysning. Playens batteri fungerede meget godt og kan nemt overg? telefoner fra Samsung og Apple. Hvad jeg ikke ser, er imidlertid den forventede forbedring i forhold til andre Huawei-telefoner uden GPU Turbo. Dette er ikke meget af en banke, fordi Huawei-telefoner har haft bedste batterilevetid i mange ?r.

Afspilningen varer mere end en dag under normal brug af telefonen, og om tre til fire timer, n?r der spilles kontinuerligt.

Konklusion

Huawei / Honor har i sit fors?g p? at lave en "gaming phone" lavet en af ??de bedre overordnede v?rdi telefoner p? markedet lige nu. Kirin 970 chipset vil blive erstattet af 980 om et par m?neder, men fra nu er det stadig Huawei's mest Adidas ZX 750 Mujer kraftfulde Adidas Ultra Boost Mujer processor. Reserveret til selskabets mest premium telefoner for et par m?neder siden, er det nu p? en enhed, der kun ligger omkring 300 USD.
lasky1994
Pengen tahu
Pengen tahu

Return to Pengumuman